• FAQ

Poniżej zamieszczamy gotowe odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez naszych klientów.


Jakie są dostępne formy płatności?

Zintegrowaliśmy nowoczesny system płatności on-line. Możesz zapłacić kartą płatniczą lub szybkim przelewem on-line. Akceptujemy także tradycyjne przelewy na nasze konto bankowe. Wszystkie dane do płatności otrzymasz po wykonaniu zamówienia. Polecamy płatności on-line, ponieważ to wygodne i bezpieczne rozwiązanie, a także gwarancja szybkiej realizacji zamówienia.


Jakie są metody dostawy towaru?

Paczki z produktami wysyłamy za pośrednictwem firmy InPost. Możemy wysłać paczkę kurierem lub do wskazanego przez Ciebie paczkomatu. Przy tworzeniu zamówienia możesz ustalić metodę wysyłki i podajesz miejsce, pod które ma zostać dostarczona paczka.

Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru, ale po wcześniejszym uzgodnieniu i opłaceniu zamówienia. Nie ma możliwości zapłaty za towar przy odbiorze.


Jak dostarczane są produkty cyfrowe (eBooki)?

Książki on-line zapisane są w formacie PDF. Po zaksięgowaniu płatności za zamówienie od razu na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość zawierająca zakupiony plik cyfrowy lub link umożliwiający jego pobrania. Pamiętaj, że zamówione pliki cyfrowe możesz pobrać tylko kilka razy i nie później niż po roku od dokonania zamówienia.


Kiedy przystępujemy do realizacji zamówienia?

Twoje zamówienie jest realizowane od razu po zaksięgowaniu płatności. W przypadku płatności on-line lub kartą, zamówienie jest pakowane i wysłane jeszcze tego samego dnia lub następnego dnia rano. Płatność za pobraniem nie jest dostępna.


Czy muszę mieć konto w sklepie internetowym, aby złożyć zamówienie?

Nie. Zamówienia można składać i opłacać bez rejestracji konta. Dla wygody zachęcamy jednak aby założyć konto, co ułatwi np. śledzenie przesyłek lub wymianę informacji w przypadku dodruku wyprzedanych wcześniej produktów.


Czy mogę sprawdzić status zamówienia i śledzić paczkę?

Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem możesz sprawdzać wiele informacji na temat realizacji zamówienia. Sprawdzić status, śledzić paczkę, informacje o tym, czy płatność została zaksięgowana itp. O zmianach statusu jesteś także powiadamiany pocztą e-mail. W przypadku zakupów dokonywanych bez rejestracji konta część funkcjonalności może być niedostępna.


Czy mogę anulować zamówienie?

Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem możesz anulować zamówienie w panelu Twojego Konta.


Czy mogę Wasze produkty kupić w sklepie stacjonarnym?

Aktualnie nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Wszystkie produkty można kupić w sklepie internetowym.


Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Wszystkie zamówienia są przyjmowane wyłącznie przez stronę internetową sklepu. Nie obsługujemy zamówień telefonicznie.


Czy mogę dokonać zmian w zatwierdzonym zamówieniu?

Wszelkie zmiany w zamówieniu możliwe są po kontakcie pocztą e-mail lub telefonicznym. Nie ma możliwości zmiany treści zamówienia z poziomu konta klienta.


Dostępność produktu

Nasza strona zawsze wyświetla informację o dostępności produktu. Jeżeli produkt dostępny jest na stronie sklepu, oznacza to, że posiadamy go na stanie i można go nabyć. W przypadku wyprzedania produktu strona sklepu wyświetla stosowną informację.